Gå til innhold

Etterlysning: Villmannskjøring på kvaløya/Hammerfest

Ranger emnet

Polardego

Anbefalte innlegg

Hei, jeg etterlyser to biler av ukjent fabrikat som kjørte om kapp mellom Hammerfest og Kvalsund lørdag ettermiddag ca. kl. 17 00.

Har kun vage opplysninger om disse, den ene hadde "fake" xenonlys og kurvelys i spoileren. Den andre hadde 2 tusenmetre i fronten og nå et knust venstre-speil...

Grunnen til at speilet ble knust er at de møtte en bil og sjåføren av denne måtte hive den i grøfta for å unngå front mot front... Men speilene traff hverandre alikavel, så dette var close...

Bilene som var innvolvert stoppet ikke, men kjørte bare videre.

Bilen de møtte var en rød 98 Passat st.v, som nå sannsynligvis er totalvrak.

Sjåfør av denne var mitt søskenebarn og det var bare flaks at det ikke var mindre barn i bilen...

Hvis noen kjenner noe til dette, eller har sett to biler som passer beskrivelsen i vill fart på denne strekningen, vær så snill å gi beskjed enten på PM eller mail polardego@hotmail.com.

Hvis dere som var innvolvert leser dette, så anbefaler jeg dere om å ta kontakt slik at vi kan ordne opp i dette. Hvis dere er voksne nok til å stå fram, så slipper dere replisalier om vi skulle finne ut hvem dere måtte være.på andre måter... :ex_machin

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du tar det opp, sånne svin skulle ha blitt skutt. Spess hvis det søskenbarnet ditt hadde barn i bilen!

Ja, akkurat som mange synes trygdesnyltere skulle ha blitt skutt...

Kanskje like greit å ikke "skyte" noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hei, jeg etterlyser to biler av ukjent fabrikat som kjørte om kapp mellom Hammerfest og Kvalsund lørdag ettermiddag ca. kl. 17 00.

Har kun vage opplysninger om disse, den ene hadde "fake" xenonlys og kurvelys i spoileren. Den andre hadde 2 tusenmetre i fronten og nå et knust venstre-speil...

Grunnen til at speilet ble knust er at de møtte en bil og sjåføren av denne måtte hive den i grøfta for å unngå front mot front... Men speilene traff hverandre alikavel, så dette var close...

Bilene som var innvolvert stoppet ikke, men kjørte bare videre.

Bilen de møtte var en rød 98 Passat st.v, som nå sannsynligvis er totalvrak.

Sjåfør av denne var mitt søskenebarn og det var bare flaks at det ikke var mindre barn i bilen...

Hvis noen kjenner noe til dette, eller har sett to biler som passer beskrivelsen i vill fart på denne strekningen, vær så snill å gi beskjed enten på PM eller mail polardego@hotmail.com.

Hvis dere som var innvolvert leser dette, så anbefaler jeg dere om å ta kontakt slik at vi kan ordne opp i dette. Hvis dere er voksne nok til å stå fram, så slipper dere replisalier om vi skulle finne ut hvem dere måtte være.på andre måter... :ex_machin

repisalier ?

der oppe så er det ikke sånn det er hær nede... alacocaina

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gått fram på en annen måte..

"2 sinnsyke biler spottet"

"Så 2 biler racet mellom Hammerfest og Kvalsund lørdag ettermiddag"

Så ut som at det gikk noe sinnsykt, noen som veit hva slags biler dette var, og hvem som er eier?"

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider