Gå til innhold

Til deg som stjal hattehylla fra golfen min....

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

Her snakker vi organisert kriminalitet av verste sort! Jeg føler det passer med et lite rim fra gode gamle Fat Joe & Terror Squad:

 

"We from the Bronx, New York, shit happens

Kids clappin', love to spark the place

Half the niggaz in the squad got a scar on their face

It's a cold world and this is ice

Half a mill for the charm, this is life"

 

Jeg skal være på utkikk i Ski-ghettoen... ;)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ghettoskjetten har jeg hørt men :P samma greia, men tydelig at det er pop å stjele golf for tiden, golfen til onkelen min blei borte i natt :(

 

Nå ble jo ikke bilen min stjålet da....

Kun de sprengte høyttalerne som ble tatt. Litt merkelig forsåvidt når jeg tenker meg om litt... for bilen er jo et smykke.

 

Tror jeg skal investere i GPS overvåkning på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen narkiser prøvde å bryte seg inn i skapet på lastebilen "min" forrige helg.. Kjører møbler, og bilen er tydelig merket med "BOHUS".. Han eller de har prøvd å bryte opp sidedøren på skapet (skapet er forresten lasterommet hvis noen lurer), ser ut som om de har brukt skrujern eller en annen nøkkel. Låsen er bygd opp sånn: Sidehengslet lokk med låsen bakom. Først har de prøvd å bryte opp lokket i feil ende, de har kjørt skrujernet inn mellom hengslene :D Så har de vel innsett at hvis de dro i andre enden av lokket, åpnet det seg uten problemer. Så har de herpet låsesylinderen, og det ser ut som om rester av en nøkkel står igjen inni. Så har de vel bannet litt og gått.. Denne bilen har ikkje lift, den har dører bak. Disse dørene kan ikkje låses for tiden, så de sto åpne.. De har de ikkje rørt.. :D Inni bilen var det forresten omtrent bare papp og plast og isopor, pluss 2 brukte madrasser.. SCORE!!

 

Elsker narkiser, de er så flinke til alt de setter for seg <3

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Mange gode historier her. Er ikke blitt frastjålet all verden jeg heller. Kun to ting som jeg kommer på. Et lite instruksjonshefte til bilen min som lå i hanskerommet. Med noen fine bilder av Volvo sine stoltheter i 1984. (Sånt jall som følger med bilen når den er ny), og noen som tok seg bryet med å skru av antenna mi. Den har jo dog en nytteverdi, men jeg hører aldri på radio.

1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt

1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen

1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt

1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt

 

Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble frastjelt en pose med søppel en gang... Merka ikke at den var vekk før jeg fikk en tlf fra politiet som hadde stoppet en "kjenning" i stjålet bil, også lurte de på hvorfor det lå papirer baki med mitt navn på!

 

Dette er ikke noe å le av. Man finner mye fine papirer i søppelen til folk.

Papirer med info om kontoer, kredittkortnummere, personnummere etc etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jeg hadde "innbrudd" i en -78 corolla for snart 2 år siden (man kunne bruke en hvikensomhelst flat ting for å få opp låsen...)

 

tyven tok en mappe med brenneplater med div musikk og FRONTEN til cd-spilleren (clarionspiller til 1500 kr).

 

i hanskerommet ved siden av cd-mappa lå nøklene for å få ut resten av spilleren, i baksetet lå det 15-20 original cd'er, mellom forsetene lå det et relativt nytt kamera og i bagasjen/hattehylla var det stereo til en 6-7 000 kr....

 

på forsetet lå det en ukjent telefon...

 

jeg ringte politiet, og de fant eieren av telefonen...et dophue som bodde i samme huset som meg. politiet banka på hos ham...rasle-rasle... "VENT LITT! JEG MÅ KLE PÅ MEG!!!" rasle-rasle...rasle rasle... etter 3-4 minutter sa politiet at om han ikke åpna nå, så banka de inn døra. Da åpna han døra - bare iført bokser og t-skjorte! I senga hans lå det minst 100 gjenstander, bl.a 3-4 DVD-spilere og alt det jeg savnet... i klesskapet hadde han "drivhus" og i dusjen sto det et HB-apparat....

 

 

Han greide å påstå at han hadde sovna av rus kvelden før, og at det var en kamerat av ham som hadde lagt alt der, uten tillatelse! Politiet hadde visstnok vekket ham da de banka på døra... BS!

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Dette er jo nødt til å være en liga Asim!!!

Hattehylla med 2 stk 6x9 i golf 2'en min ble også stjålet!!! 1 av dem var sprengt!

 

Bilen sto parkert utafor hos faren min over natta da jeg holdt på å selge den. Da jeg kom dagen etter var døra åpen, hattehylla med 2 høytallere (hvorav bare 1 sprengt) var borte, samt oljelokket og en pakke prince mild!!!

1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue

 

http://www.speedjunky.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår