Gå til innhold

Veilside`s Toyota Chaser - Extreme?

Ranger emnet

VeilSide

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm ...

Vel, vil ikke akkuratt si det er en slik stil jeg skal gå for. I mitt hodet blir det vel slikt at "jo verre jo bedre". Dvs. at jeg har tenkt å gå for en mest mulig extrem stil både utvendig, innvendig og motormessig. Jeg bryr meg lite om andre synes det ser helt fælt ut så lenge jeg får det slikt jeg vil. Stylinga skal være så massiv så mulig og helst med en skikkelig grom monsterfront. Legger ikke skjul på at mye av målet er at folk skal legge merke til bilen. Har sett flere skikkelig gjennomførte biler men fremdeles så forsvinner dem i mengden. Det vil jeg ikke min skal gjøre.

Dette er noe ala det jeg har tenkt på men ikke helt

100mk01.jpg

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ...

Vel, vil ikke akkuratt si det er en slik stil jeg skal gå for. I mitt hodet blir det vel slikt at "jo verre jo bedre". Dvs. at jeg har tenkt å gå for en mest mulig extrem stil både utvendig, innvendig og motormessig. Jeg bryr meg lite om andre synes det ser helt fælt ut så lenge jeg får det slikt jeg vil. Stylinga skal være så massiv så mulig og helst med en skikkelig grom monsterfront. Legger ikke skjul på at mye av målet er at folk skal legge merke til bilen. Har sett flere skikkelig gjennomførte biler men fremdeles så forsvinner dem i mengden. Det vil jeg ikke min skal gjøre.

Dette er noe ala det jeg har tenkt på men ikke helt

"BILDE"

Man kan jo også få Andreas Vaa-effekten. Den er gjennomført, men hadde blitt mye bedre uten så mye dill... Men, din bil, din mening. Man skal ikke gå etter det andre mener!

Forresten, det bildet var vel ingen Chaser?? Trodde den het noe annet, eller at det var en tidligere eller nyerer modell...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig syns de øverste lyktene er tøffere, mens de andre ble litt snille..

Ellers ser da den hvite du linker til fin ut, bortsett fra dekslene på lyktene, som jeg psersonlig syns trekker ned et heller stilrent design.

Igjen, Fet bil! :pray

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil, spennende at du tør å gå nye veier! :)

Er understell og drivverk likt som på Supra MK4?

Jeg tror bilen deler ganske så mye med Supra men helt ærlig så veit jeg ikke en dritt om bilen. Hadde bare lyst på jeg :D

Etter denne så skal jeg finne meg noe annet som jeg ikke har sett i Norge enda. Da blir det Holden kiddie

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bilen deler ganske så mye med Supra men helt ærlig så veit jeg ikke en dritt om bilen. Hadde bare lyst på jeg :D

Etter denne så skal jeg finne meg noe annet som jeg ikke har sett i Norge enda. Da blir det Holden kiddie

Ha, Holden skal jeg ha før deg! :P Har jeg tenkt på lenge. Er jo det med penger da :rolleyes:

Joa, den deler både motor (i noen), drivverk og understell med Supra, bare i litt lurere innpakning ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, Holden skal jeg ha før deg! :P Har jeg tenkt på lenge. Er jo det med penger da :rolleyes:

Joa, den deler både motor (i noen), drivverk og understell med Supra, bare i litt lurere innpakning ;)

Selv om du kjøper Holden så kjøper jeg Holden jeg også :D. Har tenkt på en Monaro VXR men tror jeg går for en GTO. Litt billigere ...

Regner med at når jeg får bilen så blir det litt lettere å se hvilke deler som også benyttes på andre Toyota`er. Er jo litt redd for at deletilgangen kanskje er litt redusert eller at det vil ta litt tid å anskaffe forskjellige ting men pyttsann. Alt går jo an å leve med ;)

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du kjøper Holden så kjøper jeg Holden jeg også :D. Har tenkt på en Monaro VXR men tror jeg går for en GTO. Litt billigere ...

Regner med at når jeg får bilen så blir det litt lettere å se hvilke deler som også benyttes på andre Toyota`er. Er jo litt redd for at deletilgangen kanskje er litt redusert eller at det vil ta litt tid å anskaffe forskjellige ting men pyttsann. Alt går jo an å leve med ;)

GTO er LHD, for det er den Amerikanske versjonen fra Pontiac, Holden Monaro er Aussie-versjonen, mens Monaro VXR er den Britiske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider