Kverna Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 ja taket være de uberfete bilene:) hha Ja ekke så vært den rosa bilen din :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Flotte bilder Kverna. Veldig bra hvordan du får frem himmelen og skyene på bildene hvor det synes :thumb Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Dette er kunstnerisk! Nydelig :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpower Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 mange fine bilder ;) Siter Audi a4<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plah Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Du som kjøpte den svarte Cosworth`en der ja. Husker å ha sett en diskusjon om den der på et forum, husker ikke helt hvor. Der kom det hvertfall frem at den var i dårlig forfatning. Betalte du mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Måtte bare legge ut et av favoritt bildene mine som du har tatt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Du som kjøpte den svarte Cosworth`en der ja. Husker å ha sett en diskusjon om den der på et forum, husker ikke helt hvor. Der kom det hvertfall frem at den var i dårlig forfatning. Betalte du mye? Hmm sikkert tråden på fastford der jeg lurte på hva jeg kunne få for den. Betalte en del, og tapte en del når jeg solgte ;) EDIT: Bilen blei kræsja for en liten stund siden også. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Satt å kjeda meg her idag, så redigerte ett gammelt bilde på nytt. Synes det blei bra selv. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Igjen ett gammelt bilde jeg har triksa litt med Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Noen teasere fra Von Braun Track & Sea Party på rudskogen 16/5-2008: Flere kommer senere :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Redigerer litt hver dag, her er ett jeg har jobba litt mer med. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Enda ett; Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Her kommer resten som jeg er ferdig med. Hope you like Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 den oransje lambon så jeg i Halden å :D Fine shops forresten :D Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Liten teaser fra streetlegal. Tok ikke så mange bilder men noen blei ålreite Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg