DevilsTower Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 70-200 kanskje? Utrolig fine bilder hvertfall:) Digger de fra midnightclub! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Jepp mye mulig det er 70-200 :) Takker, så snart jeg får surra meg til det så kommer det flere bilder! EDIT: 24-120 var den faktisk. Altså 18-70 og 24-120. Aldri brukt 24-120 men har den hvis jeg trenger :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 meg i bakgrunnen der jo, svart/grå genser :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Bilder fra Drammen Travbane 07.10.2006. Brukte 24-120 linsa på dette treffet, fant forresten ut at vi hadde en gammel 70x300(tror jeg det var) liggende! :D /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Noen bilder fra Botne Bil's Bremsetreff 14.10.2006. Må over på side 4 her snart ellers dør linja mi hvertfall. Ford Sierra Cosworth med strøkent motorrom BMW E30 M3 med spindelvev, på tide med kjøretur snart ? Porsche-innsug, flotte sveiser Corolla med hengelås på smykkeskrinet Ford Rs-merke Saab 900 Turbo 430hk Corollaen får nok bensin og "downforce" KRB-Urquattro på rulla /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Mazdaen min er så fin på bilder ;) Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Den saab`n!Lå bak den fra åssiden til mjøndalen her om dagen...så tøff og go lyd det kom fra den(synd den ikke fikk gi på),pen var den og..tilogmed vingen bak passet litt inn;) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders900T Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Den saab`n!Lå bak den fra åssiden til mjøndalen her om dagen...så tøff og go lyd det kom fra den(synd den ikke fikk gi på),pen var den og..tilogmed vingen bak passet litt inn;) Tack för det!! :-) Vingen är inte det vackraste som finns, men den fungerar! hehe Mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Syns du får utrolig sterke fine farger på bildene, noe spes du gjør ? Mange fete bilder her :D me like! Stå på sier no bare jeg :D Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Takk takk haukhe. Jeg voldtar bildene i photoshop(contrast&brightness), derfor de har så sterke fine farger. Stå på selv med deg!! :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IncoroNato Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Ser du har gitt oss forklaringen på DOHC i signaturen din.. takk skal du ha Siter Norse Performance - www.NP-Racing.net Audi A3 Prosjekt Honda CBR 600RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Ser du har gitt oss forklaringen på DOHC i signaturen din.. takk skal du ha Hmm.. Vet ikke om jeg skal ta det som, faktisk; at du takker meg for det. Eller om du sier at det var det eneste jeg har gitt dere :helpme: Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Utrolig bra bilder! Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hmm.. Vet ikke om jeg skal ta det som, faktisk; at du takker meg for det.Eller om du sier at det var det eneste jeg har gitt dere :helpme: Tror han mente det en smule ironisk... :doh Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Må bare si du tar mye pene bilder. Spennende utsnitt er bra! Men ikke overdriv den sorthvitting av allt rundt objektet effekten da.. Less is more! ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg