Finepix Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Air 63: Må nesten peke på deg og le eller noe... Er ikke lensflare _litt_ oppbrukt? Ihvertfall når det ikke stemmer inn... Det er ihvertfall min mening. Chevyken: Du mekket den som ser best ut foreløpig.. Gidder du forklare hvordan du mekket den så flat? Klippet du vekk en del, og blendet sammen, eller bare "trykket" du flatt? Kongecaddie! Du bør gjøre et forsøk selv, istedet for å disse andre!!:( Skal du først kritisere kan du i det minste prøve å være konstruktiv.... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 mitt lille bidrag :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Nytt forsøk, coupe denne gangen. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by Finepix Du bør gjøre et forsøk selv, istedet for å disse andre!!:( Skal du først kritisere kan du i det minste prøve å være konstruktiv.... Var ikke noe negativt med selve moddingen.. Det var bare lens-flaren som startet smilemuskelen min... Ser bare så mange som akkurat har begynt med photoshop og lignende, og bruker lensflare ca overalt. Var absolutt ikke noe galt med stylingsforsøket. Det ble faktisk en bra kabriolet-versjon. Håper dere forstår at det ikke var vondt ment :) Nå har caddien blitt pickup, coupe og kabriolet.. Hva blir det neste? Amfibiedoning? :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 =) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Nå har caddien blitt pickup, coupe og kabriolet.. Hva blir det neste? Amfibiedoning? :op tja.. skal vi se her :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Det neste bidraget, ble en.. tja skal vi kalle det barbiebil :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BugStar Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Hatcback... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 mitt lille bidrag... komme snart tilbake me nyy å bedre bildet ;) beware! :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 the next Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 mitt bidrag: Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Skulle gjerne ha gjort mer med'n, men hakke tid... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Originally posted by boXer OK. Vi tar en liten compo... Caddie Beetle :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Ost leder :D "hvem gidder å kjøpe Caddillac..?" Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 her er mitt forslag: Crap-Mobile Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg