Gå til innhold

Ny golf 1

Ranger emnet


capri x-pack

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var bilen solgt, ta godt vare på den :deng

 

Den blir i første omgang satt bort for å ferdigstille andre prosjekter, men en 4dørs 77 norsk einser i så bra stand er ikke mulig å få tak i omtrent, så det blir gøy og begynne med denne...

 

Takk for at du holdt den av slik at jeg kom meg opp og henta denne... :thanks

 

En ting som er sikkert er at denne vil få Porsche-hjul, hvilke har jeg ikke bestemt meg for enda... :well

 

Her er den velberget på vaerste og no problemo på kjøreturen hjem... :D

 

Bilde_148.sized.jpg

 

Denne lå bak i bilen, og var nok det siste som Munch lagde.. Han var da helt stein å lei av SKRIK og skrål, derfor malte han dette fredsomme bildet... :cool:

 

Bilde_145.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre at gullet tok deg velberget hjem :cool:

 

Ja en vet aldri hva en finner i biler fra de dype skoger på Hedmarken :oohh

 

Ja fine hjul på fin bil blir bra, og ja du skal nok lete en stund etter et karosseri som det der :thumb

nissan 200sx(gate/drift)

xr2-86(selges)

xr2-87(prosjektRST)

ford fiesta -84(goo bilen selges)

Jetta 2-door -86(selges)

Cortina 2-door -70(vurderes solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre at gullet tok deg velberget hjem :cool:

 

Ja en vet aldri hva en finner i biler fra de dype skoger på Hedmarken :oohh

 

Ja fine hjul på fin bil blir bra, og ja du skal nok lete en stund etter et karosseri som det der :thumb

 

Ja, iallefall med 4 dører for det er ganske uvanlig her på berget, iallefall så tidligere modeller...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny einser Polardego. Har lenge hatt lyst på en 4 dørs einser selv, og årstallet den er ifra er heller ikke så dumt:) Lakk, senk og felger så er du langt. Porsche-felger er ikke et dumt valg.

 

Får si ifra om du/dere får lite tid til bilen eller at den bare tar opp plass, så skal du ikke se bort ifra at jeg er en som er veldig interessert i einseren;)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny einser Polardego. Har lenge hatt lyst på en 4 dørs einser selv, og årstallet den er ifra er heller ikke så dumt:) Lakk, senk og felger så er du langt. Porsche-felger er ikke et dumt valg.

 

Får si ifra om du/dere får lite tid til bilen eller at den bare tar opp plass, så skal du ikke se bort ifra at jeg er en som er veldig interessert i einseren;)

 

Thanks, men som sagt er GT'n førsteprioritet og jeg har begynt å samle deler til Nastycabben...

 

I tillegg gjenstår det litt for å få GTi'n helt ferdig rigga og godkjent av NBF...

 

Bimmer'n blir også satt på vent... Er på jakt etter lagringsplass både for biler og deler, så er det noen i Follo som vet om noe sånt så send meg en PM...

 

Men planen for bilen er klar nå.... ;)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men planen for bilen er klar nå.... ;)

Villig til å røpe noen av planene da, foruten om Porsche-felger? :) Regner med det kommer en egen prosjekttråd om denne bilen etterhvert.

 

Blir det som med "Joppe" på denne bilen også, restaurere for så å selge? Eller er det no du har tenkt til å ha lenge?

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villig til å røpe noen av planene da, foruten om Porsche-felger? :) Regner med det kommer en egen prosjekttråd om denne bilen etterhvert.

 

Blir det som med "Joppe" på denne bilen også, restaurere for så å selge? Eller er det no du har tenkt til å ha lenge?

 

Du vet, man kan ikke beholde alle bilene man bygger... Personlig synes jeg at det er litt trist at ingen kjøper "Joppe" nå mens det enda er en nybygd bil som er premiert.

 

Den er egentlig ganske billig iforhold til hva det koster å bygge en slik...

 

Det eneste som er sikkert, er at 80 GT'n aldri kommer til å bli solgt... Men de andre kan fort bli det, man må fornye seg vettu og da må man selge unna etterhvert for å få realisert alle de rare idèene som popper opp i hue hele tiden...

 

Men nå blir det iallefall en ny prosjekt-tråd for denne bilen, vil ikke så røpe for mye. Men trenger litt ting og tang, så får du og de andre gjøre dere opp en mening... ;)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår