Gå til innhold

Colli: 240GL

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

Jo, alt er stress skal jeg si deg! :P Og når folk har tatt ferie (alle som kan noe), så får man ingen svar. Men vi ser på det! :) Forsikringen må jeg høre med, den som stopper meg nå. Jeg kjører ikke en ikke-forsikret bil til Heidal, eller ut av garasjen en gang. Hehe!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 472
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo, alt er stress skal jeg si deg! :P Og når folk har tatt ferie (alle som kan noe), så får man ingen svar. Men vi ser på det! :) Forsikringen må jeg høre med, den som stopper meg nå. Jeg kjører ikke en ikke-forsikret bil til Heidal, eller ut av garasjen en gang. Hehe!

Jeg bestemmer og jeg sier du får lov å bytte motor..

Fint å høre du skal få snakke med Knut Ekern, han er en grepa kar!

edit: stavet feil etternavnet til hr. ekern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe det! ;) Så er jo jeg et sjarmtroll også da...

Ja, får håpe det lukkede filteret kommer i morgen.. *sparke på døren til omlastningssentralen*.

ps. jeg skal innom jobben i morgen også, men jeg går ikke så alt for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin øse:) har du noe bilder av motren?et'en?

var no synd ikkje du og var ute med bilen på onsdag da,

men men kommer vell den tida eg får sjå den oxo i real life:D

skal no prøve å få tak på ledningsnett fra motor til hjerne og hjerne til et, så skal det bli fart i sakene,skal ha i den et ja, forgasseren skal vekk for godt hehe bruker litt formye gasolin

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir litt mer økonomisk å kjøre sprut! Joda, har bilde av motoren, ligger vel i denne tråden en plass. Men kan legge ut av hvordan den ser ut per i dag da! :)

Jeg hadde under 10 liter igjen på tanken, måleren var kommet under det rød feltet, så fant ut at Olav fikk spandere en tur på meg i 242.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten motoren per i dag:

http:// i21.photobucket.com/albums/b270/Colli88/IMG_0912.jpg

b270? har du bygget den om til 2.7??

Jeg ringer deg snart btw.. Lurer på om jeg skal koble opp remoten på forsterkeren før jeg kjører å henter deg..

Men vet ikke om jeg bare skal montere den enorme forsterkeren fremme med headunit.. Ellers må jeg liksom dra høyttalerkabler bak også..

Tror jeg kanskje bare lar et par månder gå, mens jeg tenker på hvor jeg skal ha forsterkeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det den motoren du skal ha sprut på?

skal no gå gjennom heile tråden både her og med DaButcher har bare set delvis igjennom enda..

oxo må eg gå gjennom tråden min og der eg laga tråd om hvite instrumentskiver og legge inn bilder på nytt og det tar vell litt tida men men får vell ta den med hvite instrumenter først, så folk her blir happy hehe

1981 240TIC Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den motoren som har turbo og mekanisk sprut som skal inn ja! Kan hende det blir litt mer ombygging enn som så da, siden det tar litt tid med godkjenning, forsikring osv.

Do as I told you? Pakk inn turboen i en pringles-kartong, da får du ikke pes om du blir stoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er vell kansje litt omvendt av det som skal vere hehe, er nok slik med meg oxo kommer meg ikkje i seng før 1-1.30 når eg skal på jobb,

og 3-4 tiden i helga, altid noe.

kom fine været til dokke?

trur eg skal ut å pusse litt i dag vart jo blå himmel og sol git:)

skal no trøste dokke med at vi er vant med regn her oppe oxo

1981 240TIC Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider