Gå til innhold

Colli: 240GL

Ranger emnet


Colli

Anbefalte innlegg

  • Svar 472
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk! Har jo hatt refleksplate hele tiden da, men den er ikke strøken, så ville ha en ny en. Det betyr (om jeg tar meg tid til å demontere den gamle skikkelig) at den er til salgs om en liten stund.

 

DaButcher: Ja, faen heller. Du hørte jo Aremme hvor mye trøbbel han fikk, jeg får sikkert ikke godkjent en dritt. Så må vi bytte tilbake til b230a. Hehe! Jeg skal prøve å ringe i dag, eller i morgen.

 

Ellers håper jeg pakken fra Pedersens ankommer, det gjør Olaven også. Vi venter på litt deler. For min del: Pakninger til motoren, så jeg får skrudd den sammen igjen. Får se om jeg gidder å skru litt i dag. Er så jævlig lat for tiden! :D

er ikkje sikkert du får problemer, ring volvo norge først og spør om å få skriv fra dei så tenker eg det går greit,

eg har skriv fra dei, står godkjent med rammenummer og heile driten,

var en gammal orginal som var på BT her, var så sint når han begynte å kikke på fjørene mine at han ikkje tørte noe anna,hehe har en tedens til å eksplodere noe jevligt om eg går å iritera meg lenge nok, og det var 3 gangen eg var der på 1 uke, for å få bilen godkjent eller få att skilta mine etter tollen hadde klipt pga ikkje hadde betalt årsavgift, er penger det prøveskilt 3dager hmmm, ikkje bra får håpe det er han som er der når eg får somla meg inn hehe, dei veit eg kjøre med turbo men har ikkje hørt noe fra dei, denna episoden var i oktober 2005 hehe snart 1 år siden hehe så dei skal bare komme så skal no dei få klar beskjed om at ttt (ting tar tid) som med dei haha,

konklusjon: pytt i turboen og res opp i fyllingsdalen på BT og sleng pappira fra volvo Norge på bordet til han,

kjekke kar han på volvo norge,ring og spør etter han som har med volvo 240 personbil,

 

karen på bcb sa til meg ang fjørene at dette var første gangen noen hadde problemer med dei, ville ikkje godta tuv papire for det hadde eg skreve ut på nettet siden stemplet var svart, og det skulle vere blåt hehe da har dei peiling,

 

motoren kunne han demontere og sjå om det var dei tinga som skulle vere der, var noen slike part nummer el noe slikt han lurte på,

jaja sa eg har god tid eg, så er bare å begynde å skru men det skal skuast i hop oxo, og det får du gjør hehe momla han noe og for inn på kontoret sitt og skreiv en lapp så eg fekk ut skilta, og fekk beskjed av han og tette en oljelekasje og komme innatte til dei og få motoren i vognkortet,

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte neste gje deg framgangsmåten dei pappira fra volvo er jo stempla og undertegna av impotøren hehe, har egentlig lite dei skal seie om det ser skikeligt ut fram under huven, bare å ringe oxo seie du at du hadde problemer meg godkjenning på bt, ta en liten spansk, angra litt på at eg ikkje gjorde det før eg for inn der

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mer enn nok å henge fingrene i du! :) Har ikke fått gjort noe nei... Driver og stresser med trening, jobb, huset og venner...

ja samme her har mye å henge fingranne i for tiden, men prøva no å smette inn noe arbeid på øsa,

fekk skifta foringane på linkarmane i dag, jammen glad eg hadde vore å kjøpt den tersen funka som bare f*** det, fikk no pressa ut eine foringa, den andre var så sleta at eg pressa den ut med et skrujern....

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorbyttet blir nok utsatt en god stund. Etter langturen til Heidal innser jeg at bilen trenger nytt understell før jeg i det hele tatt skal ha mer effekt. b230a imponerte meg, ganske sprek for å være en b230a. Den brukte også 0,8 liter på milen. Noen som slår den? Det var heller ikke noe pusekjøring.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorbyttet blir nok utsatt en god stund. Etter langturen til Heidal innser jeg at bilen trenger nytt understell før jeg i det hele tatt skal ha mer effekt. b230a imponerte meg, ganske sprek for å være en b230a. Den brukte også 0,8 liter på milen. Noen som slår den? Det var heller ikke noe pusekjøring.

 

Gikk fort unna på de svingete humpete veiene, så sprek er den ja :D

Mvh Christine :)

http://www.bergen-gatebilklubb.no

 

T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531

240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går med bånn gass og lave gir vet du... Håper du får orden på t4-en din... Du var jo redd for at jeg skulle kjøre fra deg... :P

 

Ja, bilen min gikk utrolig dårlig... Men klarte jo å holde følge da ;)

Mvh Christine :)

http://www.bergen-gatebilklubb.no

 

T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531

240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår