Colli Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Bilder av fronten kommer i morgen da, er bare noe som jeg gjorde på 5 min! :P Bilder fra skruingen tok vi ikke! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Bilen er SÅ mye bedre å kjøre nå. Død over biltema-bremser! De burde vært avlivet som kan selge noe sånt piss. Kom seg meget mye med stivere demperer framme. Krenger bare på dekkene nå. Tenkte å gjøre litt med bilen i dag, men arbeidslysten er helt på bånn egentlig. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hva var det på fronten vi skulle få bilde av? :) Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 finfin bil:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Ja, var det da... Er sikkert noe alle andre har gjort, men skal se om jeg husker å ta bilde i dag da. Har enda ikke lakkert bakskjermene mine heller! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Fikk tatt litt bilder i dag da + gjort noe! :) Bildet av fronten ble dårlig, men kanskje noen ser hva som er gjort hvis jeg legger til et gammelt bilde. Hehe! :) Gammelt: Tatt i dag: Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Som jeg har skrevet før her, så er bakskjermene mine rettet, men ikke lakkert, så kommer noen bilder av de også her! :) Får se en dag om jeg får fikset lakk der! I tillegg så har jeg jo fjernet all plastikk og tepper i bagasjerommet for en stund siden. Måtte gå et steg videre der i dag! Ja, det er vann som ligger der... Så, hadde jeg skrapt vekk den matten da! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Blir bra dette Colli! Venter i spenning på flere bilder. :) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hehe! :) Mens jeg venter på at noe skal skje med motor, så må jeg jo finne på noe. Problemet er at jeg må stå ute og gjøre dette, så er væravhengig. Må finne en garasjeplass uten -10 grader, så kan jeg få gjort en del. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Finfin bil ! Stor forbedring av fronten, synes jeg. Stå på :thumb Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Fint å se at varmluftpistolen min funker!! Ellers, det som er gjort med fronten, før vs. etter: Lakkerte "rom" ved reflektor, matt sort.. Fjernet lykteviskerarmer Bilen ble lavere med koni vs. oljedempere Nye skilt "Polerte" fangere tror jeg husker alt? edit: emblem er på ja!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Helt rett Olav! Ja, varmluftpistolen din virket veldig bra. Takker for lån av den! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Ser bra ut dette ja :D Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Ser bra ut dette ja :D Nåja, er nok en god del timers arbeid til baki der før det ser bra ut! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hehe været kan du pray så det blir bedre:D ja vart fint dette colli..... ellers det går med motor prosjektet ditt da? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg