mini Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Fikk ikke med meg at det var to stk... Fett med bensindrevne slike... EN monstertruck og en gatebil;) driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hvordan EVO ? EVO VI. Sort bil med gullfelger og stickers. Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Motoren hans skal være bygget av HKS, så det er snakk om gromme saker. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 EN monstertruck og en gatebil;) Det var kun gatebilen jeg så. Har litt lyst å kjøpte sånn bil selv. Problemet er bare at jeg har nok av ting å bruke penger på på den vanlige bilen når det er penger til overs..... Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Var kult i går.. mye pent å se på!! Fint at politiet så vi ikke gjorde noe gærent.. Men det så ikke kjempe-pent ut når jeg kom tilbake kl 1.00.. 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 det vi fikk høre var at folk flyttet seg til shell. var en del biler der.syns det var topp på streetmeet,:) åssen bil kjørte du bjerke motorsport? vi hadde evon bak oss på vei mot strømmen.gikk ikke dårlig:):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 kjørte dær rundt 24:00 å da va det lite liv dær.. så vi blåste til drammen ahahahhaha på tur dit va det en dude med en hjælstyla corolla som trudde han va helten i serien :fuckme2: :fuckme2: 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 kjørte dær rundt 24:00 å da va det lite liv dær.. så vi blåste til drammen ahahahhaha på tur dit va det en dude med en hjælstyla corolla som trudde han va helten i serien :fuckme2: :fuckme2: noen tror de eier veien vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 kjørte dær rundt 24:00 å da va det lite liv dær.. så vi blåste til drammen ahahahhaha på tur dit va det en dude med en hjælstyla corolla som trudde han va helten i serien :fuckme2: :fuckme2: Så du var oppom ja.. Var ikke så mange som var igjen da egentlig.. som sagt så stakk de fleste når regnet kom..Jeg stakk vel litt etter 2400 selv.. Stilig bil du har forresten. Sett den en gang før for noen uker siden. Stod da utenfor svendsen eksos... Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 så...alle stakk pga regnet.hmm..det var dumt det begynte og regne for det var kjempegøy på streetmeet:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Var kult i går.. mye pent å se på!! Fint at politiet så vi ikke gjorde noe gærent.. Men det så ikke kjempe-pent ut når jeg kom tilbake kl 1.00.. Hva skjedde kl. 01.00? Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 så...alle stakk pga regnet.hmm..det var dumt det begynte og regne for det var kjempegøy på streetmeet:D:D Vi stakk p.g.a. mygg og regn ;) Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Så du var oppom ja.. Var ikke så mange som var igjen da egentlig.. som sagt så stakk de fleste når regnet kom..Jeg stakk vel litt etter 2400 selv.. Stilig bil du har forresten. Sett den en gang før for noen uker siden. Stod da utenfor svendsen eksos... det er ikke min det... det er nyhusern på forumet sin plast rakett ahahahhaha men vi har samme farge.. min er en Gt å hannes er en Sri.... 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Lagt ut noen bilder på sia mi,,,ikke så mange. Litt mørke men. http://www.freewebs.com/teamshark/vallhall.htm Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Denne var feeet. Info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg