Bjerke Motorsport Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Jeg syntes det var litt dumt att folk parkerte så langt unnda verandre ? Blir litt viggo når en gjeng parker der og en til der osv.. eller hva ? Var det forresten du som hadde Ur-Quattro'en med prøveskilter og frieksos? Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Frieksos - Ja Urquattro - Nei, hehe. Var en vanelig coupe dette, med litt feiljustert tenning.. hehe - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Frieksos - JaUrquattro - Nei, hehe. Var en vanelig coupe dette, med litt feiljustert tenning.. hehe Mener selvsagt coupé Quattro :D Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Jeg syntes det var litt dumt att folk parkerte så langt unnda verandre ? Blir litt viggo når en gjeng parker der og en til der osv.. eller hva ? Du som hadde den bromle audien vel. Hva er under panseret eller er røret ditt litt passe uthulla? driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 hehe, har bare ett problem med noen eksos flenser under bilen som ikke vil sitte i sammen, skal fikse det snart men var litt hektisk før helga.. Bilen er under restaurering! - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 ja en kompis av meg sin.. jeg var med.. gammle bilen til kenneth moen.. sitter 280 hk og 380 nm på hjula.. Kenneth Moen drev å lakkerte denne bilen når jeg kjøpte M3'en av han :) Fargen er utrolig deilig :D 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hva skjedde kl. 01.00? Var ingen der, men det var nok av søppel over alt.. :( (Og et par fine spor av jeg-skal-ikke-nevne-hvem) :fire: 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Og de ungene på sykkel der... "Hvordan bil er det?" spør han ene til han andre (Min smart Roadster) "Åhh, veit du ikke det? Det er sånn el-bil" Kjente sinnet pumpet!!!!! :ex_machin 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Og de ungene på sykkel der..."Hvordan bil er det?" spør han ene til han andre (Min smart Roadster) "Åhh, veit du ikke det? Det er sånn el-bil" Kjente sinnet pumpet!!!!! :ex_machin Ungene som var der, gikk jo nærmest av pinnen! Visste de om treffet, eller var de tilfeldigvis der? Han ene nevnte at "dette var skikkelig FNF!" :rolleyes: Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Var ingen der, men det var nok av søppel over alt.. :( (Og et par fine spor av jeg-skal-ikke-nevne-hvem) :fire: Søppel så jeg faktisk ikke noe til, men på den annen side observerte jeg noen med pilsflaska lett synlig. Igjen; vennligst legg igjen alkoholen hjemme når det er streetmeet! Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Søppel så jeg faktisk ikke noe til, men på den annen side observerte jeg noen med pilsflaska lett synlig. Igjen; vennligst legg igjen alkoholen hjemme når det er streetmeet! Enig, alkohol å biler hører ikke sammen! - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Syntes oppmøte var dårlig og det var lite action, men sånn blir det jo når det blir arrangert street meet hver helg omtrent. Neste helg er det jo to(2) stk av dem. :fire: Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Synes meet'et var bra, spesielt før det begynte å regne, da forsvant mange... Og hvor ble det av den felles kolonnen som skulle starte ved midnatt? Ellers var vel høydepunktet 242 turboen som smalt dekkene sine! Restene lå jo å brant i lang tid etterpå! Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Syntes oppmøte var dårlig og det var lite action, men sånn blir det jo når det blir arrangert street meet hver helg omtrent. Neste helg er det jo to(2) stk av dem. :fire: 1. Har det vært noe bedre streetmeet i Oslo i år? 2. Har det vært streetmeet i Oslo i år? 3. Hva kunne du bidratt med slik at treffet ble bedre fra ditt ståsted? De jeg har snakket med i etterkant var veldig fornøyd til tross for litt regn, og hvis det er burning du vil ha, hvorfor ikke gjøre det selv? Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Og hvor ble det av den felles kolonnen som skulle starte ved midnatt? De fleste dro før midnatt, så vi kom aldri så langt... well Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg